Binlerce aday arasından seçilmesine karşılık taraftarların beğenmediği 100. Yıl logosuyla ilgili yeni bir iddia ortaya atıldı: Logoya FB harfleri yedirilmiş.
Galatasaray'ın 100. Yıl logosuyla ilgili spekülasyonlar bitecek gibi gözükmüyor. Binlerce aday arasından seçilmesine karşılık taraftarların büyük tepki gösterdiği logoyla ilgili ortaya atılan son iddia oldukça ilginç. Bu konuyu Hürriyet Gazetesi'nin Kelebek ekinde sütunlarına taşıyan Yurtsan Atakan, "GS'nin 100. Yıl logosuna ezeli rakibi FB de girmiş. Sanırım bu da Bülent Erkmen'in grafik ajansının Galatasaray'a attığı son kazık" diye yazdı. Atakan yazısını, "Yönetim artık Galatasaray'ın 100. şeref yılında, böylesi bir logoyu kullanmakta ısrar edemez" diyerek tamamladı. Atakan'ın bu iddiasına Galatasaray'dan hemen yazılı bir açıklama geldi. Resmi sitede yayınlanan açıklamada şu ifadelere yer verildi: Bülent Erkmen gibi, dünyaca ünlü saygıdeğer bir sanatçımızın kendisi ve ajansının yaratıcı grubu tarafından tasarlanan bir sanat ürününe eleştirel yaklaşımın bir sınırı olması gerektiğini düşünüyoruz.